مزایای وردپرس چیست؟ بررسی مزیت مهم وردپرس

بهترین CMS حال حاضر در جهان

در حال حاضر، وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. همان طور که بالاتر گفتم، بیشتر از ۴۰ درصد سایت‌های جهان، با استفاده از وردپرس ساخته شده‌اند.

بسیاری از سایت‌های بزرگ جهان از وردپرس استفاده می‌کنند. برای مثال می‌توانید به سایت‌های فیسبوک (Facebook) و همچنین سایت خبری سی‌ان‌ان (CNN) اشاره کنیم. این استفاده جهانی خود دلیلی بر ازدیاد مزایای وردپرس می‌باشد.

انعطاف پذیری بالای وردپرس

پس از گذراندن آموزش وردپرس، شما می‌توانید به سادگی هر گونه سایت را با وردپرس ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند سایت شما شخصی است یا فروشگاهی یا خبری! در هر صورت، امکان طراحی سایت با وردپرس را در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت خواهید داشت.

بازار کار مناسب وردپرس در جهان

آنچه مزایای وردپرس را دوچندان میکند وجود بازارکار جهانی آن است. پس از گذراندن آموزش وردپرس و فراگرفتن طراحی سایت با وردپرس وقت آن می‌رسد که مهارت خود را پیاده سازی کرده و به کسب درآمد بپردازید. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد که در لیست زیر، ۵ مورد از آنها را به همراه توضیحات اندکی برای شما آورده‌ایم:

  1. آموزش وردپرس به دیگران: در صورتی که در طراحی سایت وردپرس مهارت و تجربه کافی را کسب کرده باشید، می‌توانید به آموزش وردپرس بپردازید. برای این کار، می‌توانید یک سایت ایجاد کرده و یا اینکه در سایت‌هایی که امکان تدریس دوره در آنها وجود دارد استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید